19-20.jpg4p.jpgSonja.jpgUntitled.jpgdeca.jpgsala.jpgst.jpgstari prozori.jpg

ПОДСТИЦАЊЕ РАЗВОЈА ПСИХОМОТОРНИХ ВЕШТИНА

Игра са лоптом, прескакање конопца, шанталица, пењање, трчање, вожња бицикла, ролера, облачење, свлачење, закопчавање.... Упоредо се усвајају правила игре и сарадња са другарима.
ГРАФОМОТОРИКА
Добро развијена фина моторика руке претходи писању.
Флексибилност шаке и прстију постижу се вајањем пластелина, мешењем теста, слагањем коцкица, низањем перли, цепкањем папира, сечењем маказама, боцкалицама , сликањем, цртањем...
Дете овог узраста способно је:
- да правилно држи оловку и повлачи јасну линију
- има добру оријентацију на папиру
- да по моделу повлачи линије од црте до црте, од тачке до тачке, повлачи равне, таласасте и изломљене линије, прецртава круг, троугао, квадрат и ромб
- да напише своје име великим штампаним словима

„СОЊИНИ“ ПСИХОЛОЗИ : ИЛДИКО И ВЕСНА

images.png

 

ПОЛАЗАК У ШКОЛУ - ПЕРИОД НОВИХ ИЗАЗОВА ЗА ДЕТЕ И РОДИТЕЉЕ

ПОЗИТИВАН СТАВ ОМОГУЋУЈЕ ДОБАР ПОЧЕТАК У ШКОЛИ.

СПРЕМНОСТ ДЕТЕТА ЗА ПОЛАЗАК У ШКОЛУ ПОДРАЗУМЕВА ЊЕГОВУ ФИЗИЧКУ, ПСИХОМОТОРНУ, ИНТЕЛЕКТУАЛНУ, СОЦИЈАЛНУ, ЕМОЦИОНАЛНУ И МОТИВАЦИОНУ ЗРЕЛОСТ.

"Соњини психолози" препоручују како да створите добре услове за успешног ђака првака - овде.

6-60065_transparent-kids-playing-silhouette-png-school-children-clipart.png

Google clasroom

Школски психолози Илдико и Весна отворили су google clasroom Психолошки кутак.

Iskolánk pszichológusai is megnyitották a PSY-Kuckó Google Tantermüket.

 

 

welcome3.gif

 

Опширније: Google clasroom

Joomla templates by a4joomla